...
Surah Quraysh PDF Free Download

سُوْرَۃ قُرَيْش PDF

Additional Details

Surah NameSurah Quraysh PDF
No. Of Surah:#106
Meaning:QURAISH
Revealed:Makkah
Total Rukus:01
Total Verses:04
PDF Size:265 kb
Category:Religion (Holy Quran)
Last Update:Recently
Uploaded By:pdfmug.com

عنوان: سُوْرَۃ قُرَيْش

تعارف:
سُوْرَۃ قُرَيْش اسلامی قرآن میں آیت نمبر 106 میں موجود ہے اور قریش قوم کے بارے میں ہے۔ یہ سورہ مکی سورہ ہے، یعنی اس کی نازل ہونے کی مقامیت مکہ میں تھی۔

اہمیت:

  1. قرآن مجید کی حجم میں چھوٹی سی سورہ ہونے کے باوجود، اس کی اہمیت بہت بڑی ہے کیونکہ یہ قریش قوم کے لئے ایک اہم پیغام ہے جو ان کے لئے ایک نعمت اور اختیارات کی بات کرتا ہے۔
  2. اس سورہ میں قریش قوم کے حالات کا ذکر ہے، جو ان کے تجارتی کاروبار اور سفری مسافرت کے لئے بہت اہم تھے۔ اس کے ذرائع کی حفاظت اور نگہبانی کرنے کے بدلے میں ان کی اس قوم کو خدا کی عبادت کرنے کی پلاننگ کی ضرورت ہے۔

خصوصیات:

  1. سُوْرَۃ قُرَيْش کی تعداد بھی قرآن میں کم ہے، اس کا مطلب ہے کہ اس کا موضوع بھی بہت اہم ہوگا جو قریش قوم کے مسائل اور حالات کو ظاہر کرتا ہے۔
  2. یہ سورہ اہم طریقہ سے بیان کرتی ہے کہ زمین کے مخلوقات کے رزق و روزی اور اختیارات صرف خدا کے ہاتھ میں ہیں اور وہ اپنی بنائی ہوئی اقوال اور فعل کے بدلے میں ان کے لئے شکریہ ادا کرتے ہیں۔

تفصیلات:
سُوْرَۃ قُرَيْش کا موضوع قریش قوم کے سفری اور تجارتی کاروبار سے متعلق ہے۔ یہ قوم مکہ کے رہائشی تھے جو مکہ مکرمہ کے ارکان کی قوم تھی۔ ان کی تجارت کی بنیاد کعبہ کے گردونوں کی میلے تھی اور وہ اپنی قریشی قافلے کے ساتھ مختلف علاقوں میں کاروبار کے لئے سفر کرتے تھے۔

خدا نے ان کو ان کے کاروبار کی حفاظت کے لئے بڑھاپا ہوا راہتوں کے ساتھ مکہ کی امن و امان میں رہنے کی سزا دی تھی تاکہ وہ اپنے تجارتی معاوضے اور سفری سودے کے زراعت کے لئے آسانی سے سفر کر سکیں۔ ان کے لئے اس حفاظت کی بنا پر موسم مونسون کی تکمیلی بارشیں بھی آتیں تھیں جو ان کی زمینوں کو بہترین طریقے سے زرخیز بناتی تھیں۔

اہم باتیں:

  1. قریش قوم کو اپنے کاروبار کی حفاظت کے لئے اپنے ہاتھوں کی بنائی ہوئی اقوال اور اعمال کے بدلے میں خدا کی عبادت کرنے کی ضرورت ہے۔
  2. اس سورہ میں ظاہر ہوتا ہے کہ زمین کے تمام رزق و روزی اور اختیارات خدا کے ہاتھ می

ں ہیں اور وہ ہی ان کو دیتا ہے۔ انسان کی اقوال اور اعمال کا خدا کے نظام سے کوئی تعلق نہیں ہوتا، اور ہر چیز خدا کی مرضی کے مطابق ہوتی ہے۔

  1. قوم کی بڑھاپا کو حفاظت کے لئے ان کے سفری کاروبار کی تکمیلی بارشیں بھی خدا کی عنایت ہیں جو ان کے لئے برکت اور فائدہ مند ثابت ہوتی ہیں۔

قریش قوم کے لئے سورۃ قُرَيْش کی کیا اہمیت ہے؟

اہمیت یہ ہے کہ یہ سورۃ قریش قوم کو ان کے رزق و روزی اور اختیارات کے حوالے سے خدا کے نظام کو سمجھاتی ہے اور ان کو اپنے کاروبار کی حفاظت کے لئے خدا کی عبادت کرنے کی پلاننگ کرتی ہے۔

سورۃ قُرَيْش کے موضوع کیا ہے؟

اس سورۃ کا موضوع قریش قوم کے سفری اور تجارتی کاروبار سے متعلق ہے جو مکہ میں بہت اہم تھے۔

سورۃ قُرَيْش کس جگہ نازل ہوئی؟

یہ سورۃ مکی سورہ ہے اور اس کی نازل ہونے کی مقامیت مکہ میں تھی۔

سورۃ قُرَيْش کون سی سورہ ہے؟

قرآن مجید کی آخری پانچویں سورۃ میں سے ایک ہے۔

سورۃ قُرَيْش میں کونسی قوم کا ذکر ہے؟

یہ سورۃ قریش قوم کے بارے میں ہے، جو مکہ مکرمہ کے ارکان کی قوم تھی۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.