اصول الشاشی (Beirut) PDF Free Download

جائزہ اصول الشاشی

تعارف

اصول الشاشی، جسے “اسلامی انصاف کے اصول” کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، اسلامی عدل (فقہ) میں ایک ابیسیڈرین تصور ہے جو اسلامی قانون کو سمجھنے اور اس کی تشریح کرنے کی بنیاد کے طور پر کام کرتا ہے۔ مطالعہ کا یہ وسیع و عریض اور گہرا میدان اسلام کے قانونی اور اخلاقی پہلوؤں کی رہنمائی کرنے والے بنیادی اصولوں، طریقہ کار اور ماخذات کو تلاش کرتا ہے۔

Basic Details

Book name:Usool ush Shashi Beirut (Arabic)
Class of: Darja Salesa (3rd year) سال سوم | درجہ ثالثہ
No of volumes:01
Pdf size vol 01:04MB
Category:Islamic books
syllabus of:Tanzeem-mul-madaris
Maktaba:Beirut
Language:Arabic
Uploaded By:pdfmug.com

Read online

اصول ششی کے اہم اجزاء

قرآن: اسلامی انصاف کے گٹ میں قرآن، اسلام کی مقدس کتاب ہے۔ اسے مسلمانوں کے لیے ہدایت کا حتمی ذریعہ سمجھا جاتا ہے، جس میں خدائی احکام اور اصول ہیں۔ اصول ششی اس بات کی کھوج کرتے ہیں کہ قرآن کی آیات سے اسلامی جائز جملے کیسے اخذ کیے جاتے ہیں۔

حدیث: قرآن کے ساتھ ساتھ احادیث بھی پیغمبر اکرم (صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم) کے افکار اور طرز عمل ہیں۔ اصول ششی اسلامی قانون کے انتہائی عملی مرتکب کو جمع کرنے میں مستند احادیث کی اہمیت پر زور دیتے ہیں۔

اجماع (اجماع): یہ اصول اس بات پر زور دیتا ہے کہ جب اسلامی علمبردار کسی ذاتی نتیجے پر ایک دوستانہ معاہدے پر پہنچ جاتے ہیں، تو یہ اسلامی کنونشن کے اندر ایک قانونی نظیر بن جاتا ہے۔ اصول الشاشی قانونی جملوں کی تشکیل میں معاہدے کے حصہ پر بحث کرتا ہے۔

See also  المقامات الحریریۃ PDF Free Download

قیاس (تشخیصی منطق): اصول ششی ان حالات کے لیے جائز جملوں کا فیصلہ کرنے کے لیے متشابہ منطق کے استعمال کی ضرورت کو تسلیم کرتا ہے جن کا قرآن یا حدیث میں واضح طور پر انتظام نہیں کیا گیا ہے۔ اس میں آرڈیننس اور نئے اسکرپٹ کے درمیان ڈرا ونگ کی مماثلتیں شامل ہیں۔

استحسان (فقہی ترجیح): اسلامی انصاف کا یہ پہلو سیوینٹس کو اس وقت خاص فیصلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے جب کسی نتیجے پر ہونے والے ذرائع خاموش ہوں۔ اصول اوش ششی فقہی ترجیحات کے استعمال کی شرائط اور حدود کو دریافت کرتے ہیں۔

استحساب (استحکام کا قیاس): جائز حالات اور حالات ہونے کی پیشگوئی اس وقت تک باقی رہنی چاہیے جب تک کہ اس کے منفی ہونے کی تصدیق اصول اشش میں نہ کی جائے۔

مصلح (عوامی مفاد): یہ اصول جائز جملے جاری کرتے وقت کم اچھی اور عوامی دولت کی قدر کرنے کی اہمیت کو اجاگر کرتا ہے۔ اُصل اُش ششی اس بات کی ادراک فراہم کرتا ہے کہ کس طرح ساون انفرادی پیدائشی حقوق کو معاشرے کے موٹے مفادات کے ساتھ متوازن کرتا ہے۔

 رسم (Urf): کسی ذاتی معاشرے کے معیاری طریقے اور اخلاق بھی اپنی رائے کے مطابق لینے میں ایک حصہ ادا کرتے ہیں۔ اصول الشاشی اسلا مائیک انصاف کے فریم کے اندر اصل چالوں کی اہمیت کو تسلیم کرتے ہیں۔

اصل ششی کی اہمیت

اسول ششی اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ اسلامی قانون لاگو رہے اور حصوں کو تبدیل کرنے کے لیے موافق رہے۔ یہ ان جائز جملوں کا اندازہ لگانے کے لیے ایک طریقہ کار کا فریم فراہم کرتا ہے جو قرآن اور حدیث میں زبردستی سرایت کرتے ہیں، جبکہ اتفاقی معاشرے کے ارتقائی تقاضوں اور پیچیدگیوں کا بھی احترام کرتے ہیں۔

See also  5000 Idioms And Phrases PDF Free Download

previous (3rd year) Books >>

Next (3rd year) Books >>

  • Tasheel e Usool Al Shashi تسہیل اصول الشاشی
  • Usool ush Shashi Urdu اصول الشاشی اردو
  • Ajmal ul Hawashi Urdu Sharh Usool ush Shashi اجمل الحواشی اردو شرح اصول الشاشی
  • Mahboob ul Hawashi Urdu Sharh Usool ush Shashi محبوب الحواشی اردو شرح اصول الشاشی
  • Nujoom ul Hawashi Urdu Sharh Usool ush Shashi نجوم الحواشی اردو شرح اصول الشاشی

نتیجہ

اصول ششی کو جمع کرنے سے، افراد اسلامی انصاف کے گہرے فکری کنونشن میں بصیرت حاصل کرتے ہیں اور یہ کس طرح خدائی قانون کا دفاع کرنے اور ہمارے زمانے کی انتہائی عملی نمائشوں کو دوبارہ کرنے کے درمیان نازک توازن کو جوڑتا ہے۔ یہ بنیادی علم ہر اس شخص کے لیے ضروری ہے جو اسلامی انصاف کو تقویت دینے والے اصولوں کی گہرائی سے تعریف کرنے کے خواہاں ہے اور اس گھنے ماحول میں جس میں یہ کام کرتا ہے۔

Leave a comment